Προς προπονητές και γονείς:
Τώρα που κάθεστε στο σπίτι, είναι ο κατάλληλος χώρος για να προπονηθείτε σε μικρούς χώρους.
Όχι όμως μόνο αναφορικά με τη σωματική άσκηση:
Ο μικρός χώρος σε προπονεί για να μάθεις να διαχειρίζεσαι τις διαφορετικές απόψεις, τις διαφορετικές προτεραιότητες των μελών της ομάδας σου (οικογένειας) τις διαφορετικές τους ανάγκες.
Ο μικρός χώρος σε προπονεί να βάζεις φαντασία για την εξεύρεση νέων τρόπων διασκέδασης με την ομάδα σου (οικογένεια). Καινοτομία και νεωτερισμοί είναι στοιχεία που μεγεθύνουν την χαρά, την αλληλεπίδραση, την ψυχαγωγία αλλά και τη μάθηση, μέσα από το παιχνίδι.
Ο μικρός χώρος σε προπονεί να μάθεις από τί πάστα είσαι. Νευριάζεις με τους άλλους; Χαίρεσαι; Πνίγεσαι όταν δεν σου πάνε τα πράγματα όπως θέλεις; Μεταφέρεις στους άλλους τα δικά σου προβλήματα ή αδιέξοδα; Τους βοηθάς ή απομονώνεσαι;
Ο μικρός χώρος σε βοηθάει να μάθεις πώς να συγκεντρώνεσαι, να εστιάζεις και να λειτουργείς παραγωγικά σε δύσκολες ή περιορισμένες συνθήκες. Σε ελάχιστα τετραγωνικά, με την τηλεόραση πιθανώς στη διαπασών, με τα παιδιά να παίζουν ουρλιάζοντας.
Ο μικρός χώρος σε βοηθάει να γίνεις πιο ευέλικτος στον προγραμματισμό σου. Ξαφνικά, η αποδοτικότητα συνδυάζεται άμεσα με την ευελιξία. Με τις ώρες που πρέπει να αλλάξεις για να μελετήσεις, να προπονηθείς, να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού, για να έχεις παράλληλα ποιοτικό χρόνο με την ομάδα σου (οικογένεια).
Ο μικρός χώρος σε βοηθάει να παίρνεις γρήγορα αποφάσεις για το κοινό καλό της ομάδας (οικογένειας), προκειμένου να μην υπάρχουν εντάσεις, παρεξηγήσεις και διενέξεις, που είναι ευκολότερο να υπάρξουν καθώς ο περιορισμός τεντώνει τα νεύρα.
Ο μικρός χώρος σε βοηθάει να συνειδητοποιήσεις πως οι λάθος χειρισμοί έχουν άμεσο κόστος. Πλέον όλα συρρικνώνονται σε χώρο και χρόνο. Δεν μπορείς πια να αποδράσεις από την παρεξήγηση και τη διένεξη φεύγοντας από το σπίτι. Πρέπει να την αντιμετωπίσεις. Εκεί. Εκείνη την ώρα. Και τα μούτρα δεν βοηθάνε. Ίσα ίσα. Τορπιλίζουν το κλίμα και μεγεθύνουν το κόστος.
Ο μικρός χώρος δεν βοηθάει τη στρατηγική. Βοηθά όμως την τακτική.
Μικρά βήματα για την επίτευξη μικρών καθημερινών στόχων.
Καλύτερη επικοινωνία, καλύτερη συμβίωση, καλύτερη κατανόηση των αναγκών, των σκέψεων και των συμπεριφορών της ομάδας μας (οικογένειας).
Ο μικρός χώρος μπορεί να είναι ένας υπέροχος προπονητής της ψυχής και του πνεύματος. Αρκεί να συμφιλιωθείς μαζί του και να μάθεις να τον αξιοποιείς προς όφελος δικό σου και της ομάδας σου (οικογένειας).
Ποιος είναι ο Αχιλλέας Υφαντίδης.
Ο Υφαντίδης Αχιλλέας είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας του ΑΠΘ με μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία πάνω στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων από το University of Kent at Canterbury. Κατέχει εξειδικεύσεις στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία των Αθλημάτων Υψηλής Απόδοσης, είναι διπλωματούχος Life Coach και πιστοποιημένος Εκπαιδευτής μη Τυπικής Εκπαίδευσης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)
Εργάζεται εδώ και πάνω από 15 χρόνια ως Επικοινωνιολόγος.
Παράλληλα είναι:
- Εκπαιδευτής στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης διδάσκοντας, ανάμεσα σε άλλα, σεμινάρια πάνω στα γνωστικά αντικείμενα της Διαχείρισης Εργασιακού Στρες, Διαχείρισης Συγκρούσεων, Ανάπτυξης Διοικητικών Ικανοτήτων και Ηγεσίας, Ορθής Επικοινωνίας, Ομαδικής Συνεργασίας, Λήψης Απόφασης.
- Επιστημονικός Συνεργάτης – Ψυχολόγος των Σχολών Προπονητών UEFA της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.
- Επιστημονικός Συνεργάτης στο «Πρόγραμμα Αθλητικών Ακαδημιών του ΟΠΑΠ» με σεμινάρια στις συμμετέχουσες Ακαδημίες Ποδοσφαίρου πάνω στα θεματικά αντικείμενα της Αθλητικής Ψυχολογίας και της Ορθής Επικοινωνίας Προπονητών, παιδιών – αθλητών και γονέων.
Συμμετέχει ως εισηγητής σε πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων αλλά και συνεδρίων που αφορούν την Ψυχολογία και την Επικοινωνία στον χώρο του Ποδοσφαίρου.
Για σειρά ετών εργάστηκε και ως ιδιώτης Ψυχολόγος με κύριο αντικείμενο εργασίας τη συμβουλευτική γονέων, ζευγαριών και ατόμων πάνω σε ζητήματα ορθής επικοινωνίας, ψυχοπαθολογίας και διαχείρισης κρίσεων και συγκρούσεων στο οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον.
Κατέχει άριστα την αγγλική και τη γαλλική γλώσσα.
Εκπλήρωσε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις με την ειδικότητα του Ψυχολόγου, ως μέλος της Ειδικής Επιστημονικής Ομάδας Ψυχοκοινωνικής Μέριμνας του Ελληνικού Στρατού.
Ασχολήθηκε ενεργά ως παραγωγός ραδιοφώνου και ως αρθρογράφος σε εφημερίδες και περιοδικά.